Kupno mieszkania, samochodu czy finansowanie jakiejkolwiek innej inwestycji wiąże się często z zaciągnięciem kredytu. Jak wybrać najlepszą ofertę? Czy udając się do banku, otrzymamy kilka konkurencyjnych a jednocześnie najkorzystniejszych dla nas propozycji..? No właśnie. Dlatego warto zajrzeć do krotoszyńskiego oddziału FinUp, gdzie profesjonalni doradcy pomogą w uzyskaniu kredytu na miarę naszych oczekiwań.
Aby wybrać najlepszy dla nas kredyt, musielibyśmy odwiedzić wszystkie możliwe banki i zapoznać się z ich ofertą. A i wtedy mielibyśmy niemały kłopot z wyborem, ponieważ nie każdy musi się znać na sprawach bankowo-finansowych.
Co zatem zrobić, gdy potrzebujemy gotówki? Najlepiej udać się do FinUp w Krotoszynie przy ulicy Koźmińskiej i zdać się na fachową pomoc doradców, którzy mają wieloletnie doświadczenie w bankowości.
Być doradcą finansowym!
- W bankach byliśmy mocno ograniczani ofertą. Mogliśmy proponować jedynie produkty danej instytucji finansowej – oznajmia Małgorzata Konieczna, doradca z wieloletnim doświadczeniem w bankowości. Dlaczego zatem FinUp? - Aby być wreszcie doradcą w pełnym tego słowa znaczeniu, a nie sprzedawcą – odpowiada. – W banku sprzedaje się konkretny produkt, a tutaj, w FinUp, mamy różne produkty kredytowe banków działających na polskim rynku, również takich, których placówek brak w Krotoszynie. Idziemy więc w kierunku zaproponowania Klientom takiego rozwiązania, które jest dla nich korzystne, a co ważne – poprzedzone kompleksowym omówieniem oferty i kosztów – wyjaśnia M. Konieczna.
- Fakty są takie, że blisko co drugi Polak, chcąc kupić mieszkanie, udaje się po pomoc do doradców, którzy posiadają możliwość zaproponowania kilku rozwiązań i pomagają w wyborze tego właściwego – stwierdza Tomasz Gierko, doradca z krotoszyńskiego oddziału FinUp, również z wieloletnim doświadczeniem w bankowości. - Świadomość Klientów, jako konsumentów, cały czas rośnie. Widzimy to również w finansach, gdzie nie zależy nam już tylko na jednym elemencie oferty, ale kompleksowo chcemy poznać wszystkie szczegóły dotyczące transakcji – dopowiada. Zarówno on, jak i cytowana wyżej M. Konieczna mają bardzo duże doświadczenie w sprzedaży oraz w pracy z Klientem. Oboje pracowali w największych bankach w Polsce, na stanowiskach menadżerskich.
Partner w biznesie
Spółka Fintegra Sp. z o. o. pod marketingową nazwą FinUp istnieje od marca 2011 roku. Specjalizuje się w sprzedaży usług finansowych dla każdego segmentu rynku. Jako firma stawia sobie za cel wsparcie dla Klientów na najwyższym poziomie, dostosowane do ich potrzeb.
FinUp działa w największych miastach na terenie Polski, a od maja również w Krotoszynie. - Firma FinUp to jeden z wiodących pośredników – mówi T. Gierko. - To bardzo szybko rozwijająca się sieć sprzedaży. Spółkę założyło dwóch bankowców, którzy wcześniej też pracowali w korporacjach. Ciągle powstają nowe oddziały, cały czas poszerzamy ofertę. Naszą grupę tworzą wyłącznie bankowcy, a więc specjaliści w tej branży.
Fachowcy z FinUp poruszają się tylko w ramach kredytów bankowych, a nie finansowania udzielanego przez parabanki czy instytucje finansowe niewiadomego pochodzenia. - Znamy procesy banków, wiemy, kiedy Klient nie musi ponosić dodatkowych kosztów – oznajmia M. Konieczna. - Przenosimy Klienta na poziom partnera w biznesie dla danego banku, a nie jedynie kolejnego Klienta – podkreśla.
Prowadzimy Klienta za rękę
Przychodzi więc Klient do firmy FinUp, mówi: „potrzebuję określoną ilość gotówki” i… - …i my go prowadzimy od A do Z, jeśli chodzi o przeprowadzenie całej procedury kredytowej – tłumaczy T. Gierko. - Nie jesteśmy typowymi pośrednikami. Podczas spotkania z nami Klient dowie się, w jaki sposób przebiegać będzie cały proces kredytowy, wskażemy dokumentację i pokierujemy Klienta, jak ma ją przygotować. Dokonamy z Nim rzetelnej analizy wszystkich kosztów związanych z transakcją oraz przygotujemy niezbędną dokumentację, w tym umowę przedwstępną, oraz pomożemy w wypełnianiu wniosków. Doprowadzamy wniosek Klienta do podpisania umowy, pomagamy również w umówieniu i podpisaniu aktu notarialnego i ostatecznie wypłaty kredytu. Można zatem powiedzieć, że prowadzimy Klienta za rękę od samego początku, aż do momentu zakończenia całego procesu kredytowego. Klient podejmuje jedynie decyzję, co kupuje i jak chce to sfinansować, a my zajmiemy się całą resztą – dodaje T. Gierko.
Doradcy z FinUp pomagają Klientowi skompletować dokumenty i dostarczają je do banku. – Tak, ponieważ podejmując pierwszy raz decyzję o kredytowaniu zakupu własnego „M” czy wnioskując o jakikolwiek inny kredyt, Klient zastanawia się, jak sporządzić wniosek wraz z masą załączników. Jest to trudne, a kiedy weźmiemy pod uwagę, że są to np. dokumenty do dwóch, trzech banków, to łatwo coś pominąć, co niepotrzebnie wydłuży czas uzyskania kredytu – objaśnia M. Konieczna.
Co oczywiste, każdy Klient ma inne oczekiwania. – Dlatego każdą osobę traktujemy indywidualnie – zaznacza T. Gierko. - Naszym zadaniem jest to, by Klient poczuł się komfortowo z tym, jaką decyzję podjął. Rozwiązanie, z którego finalnie Klient skorzysta, ma być jak idealnie skrojony garnitur, gdyż to Klient będzie korzystał z tego rozwiązania przez sporą część swojego życia.
Bez opłat!
Ile to kosztuje? - Kompletnie nic! – mówi T. Gierko. – Nasze wynagrodzenie w 100 procentach opłacane jest przez bank. Klient zyskuje oszczędność czasu i komfort psychiczny. - Wyjątkiem mogą być sytuacje, gdy oczekiwania Klienta będą zdecydowanie zindywidualizowane, a co za tym idzie – proces będzie wymagał spełnienia szczególnych wymagań – dodaje M. Konieczna.
Warto też podkreślić, że jeśli Klient zamierza wziąć kredyt hipoteczny na mieszkanie, to doradcy z FinUp sprawdzą, czy dana nieruchomość nie ma jakiejś wady prawnej, takiej jak na przykład nieuregulowana własność czy służebność itp.
- Zachęcamy też Klientów, by odwiedzili nas z umowami kredytów już zaciągniętych, sprawdzimy, czy są one korzystne i jeżeli takie będą, utwierdzimy Klienta w dobrze podjętej decyzji. Jeżeli nie, możemy rozważyć ich zmianę, ale tylko kiedy przeanalizujemy, czy będzie to dla Klienta korzystne – przyznaje T. Gierko. Warto dodać, iż doradcy z FinUp zajmują się również ubezpieczeniami, zarówno życiowymi, jak i majątkowymi, a w niedalekiej przyszłości także obrotem nieruchomościami.
Najważniejsze – zadowolony Klient!
- Zależy nam na tym, by Klienci byli usatysfakcjonowani naszymi usługami i polecali nas innym – oświadcza M. Konieczna. - Celem naszego działania jest długofalowa współpraca, stąd chociażby rozwiązanie abonamentowe, dostępne dla osób prowadzących własne firmy, które Klienci sobie ogromnie chwalą. Jest to outsourcing usług, dzięki któremu nasz Partner nie musi sam kompletować dokumentacji, gdyż wszystko to zrobimy za niego. Jedynym zadaniem Klienta jest wskazanie potrzeby finansowej, a w kolejnym kroku wybór najkorzystniejszej oferty – dodaje T. Gierko.
ANDRZEJ KAMIŃSKI