Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
rozumiem
Widzimy się co WTOREK!
Łączy nas powiat
Kontakt redakcja@glokalna.pl
Dzisiaj jest: 25 listopada 2024, poniedziałek imieniny obchodzą: Katarzyna, Erazm

Na warsztatach w Poznaniu

Na warsztatach w Poznaniu

Uczniowie klas IId i IVf klas Technikum w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Krotoszynie uczestniczyli w warsztatach zorganizowanych przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Poznaniu. Przy okazji doskonalili swoje umiejętności łyżwiarskie oraz zwiedzili City Center.

Uczniowie z Krotoszyna wzięli udział w warsztacie coachingowym „Moja wymarzona praca – nad czym warto zastanowić się wcześniej i co zaplanować”, przeprowadzonym przez dr Mirosławę Leopold, w warsztacie z wykorzystaniem eyetrackera „Co widzi Twój Klient? – czyli jak optymalizować przekaz reklamowy”, przeprowadzonym przez dra Dawida Wienera, a także w warsztacie psychologicznym „Branding świadomego wyboru kierunku studiów”, przeprowadzonym przez studentów psychologii SWPS.

Spotkanie było okazją do zastanowienia się nad następującymi kwestiami: jaka jest wymarzona praca, jakie kompetencje są potrzebne do jej wykonywania, jak zaplanować kolejne kroki, by przygotować się do jej podjęcia. Uczestnicy warsztatów mieli okazję do rozpoznania swoich mocnych stron, możliwych do wykorzystania w wymarzonej pracy. Jednocześnie poznali proste narzędzia coachingowe. Zajęcia prowadzone przez dr Leopold pozwoliły na zwiększenie koncentracji na wyznaczaniu sobie celów i zadań.

Co przyciąga uwagę klientów na sklepowych półkach? Które produkty zauważamy od razu, a których nie widzimy wcale? Dlaczego internauci klikają w pewne linki na stronach WWW, a inne ignorują? Dzieje się tak, ponieważ w pierwszym momencie zauważamy tylko niektóre elementy w naszym otoczeniu. Badania eyetrackingowe pozwalają na wychwycenie tych elementów i opracowanie mapy postrzegania przestrzeni przez konsumentów. Eyetracking jest metodą badawczą, polegającą na śledzeniu ruchu gałki ocznej za pomocą kamery. Specjalne algorytmy pozwalają na dokładne określenie punktu, w który patrzy respondent. W czasie zajęć przeprowadzono krótki eksperyment, któremu została poddana jedna z jej uczestniczek. Miał on na celu wychwycenie tych elementów reklam, na które zwracają uwagę klienci.

Pobyt w stolicy Wielkopolski dla krotoszyńskich uczniów był także okazję do doskonalenia umiejętności łyżwiarskich na lodowisku Bogdanka. Z kolei elementy marketingu świątecznego poznali osobiście, zwiedzając najnowsze centrum handlowe Poznania – City Center.

OPRAC. (ANKA)

 

FOT. Magdalena Karwik (ZSP nr 2)

Kategoria: Aktualności

Spodobał Ci się tekst? Poleć znajomym:

Najnowsze wydarzenia

Gumiś dziesiąty na świecie Gumiś dziesiąty na świecie
Sport 17 września 2017 08:20
LOGinLAB w stolicy kraju LOGinLAB w stolicy kraju
Sport 15 września 2017 12:56
Skradł drogocenną biżuterię Skradł drogocenną biżuterię
Aktualności 15 września 2017 10:23
Wszyscy jesteśmy sąsiadami! Wszyscy jesteśmy sąsiadami!
Aktualności 14 września 2017 10:42
Więcej w Aktualności
PUP
O prawie pracy i ubezpieczeniach

Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie wraz z Państwową Inspekcją Pracy oraz Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w Ostrowie Wlkp. zapraszają pracodawców do...

Zamknij