Urząd Skarbowy w Krotoszynie otrzymał zaszczytny tytuł Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy w XIV edycji prestiżowego konkursu, organizowanego przez Business Center Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.
LIST OTWARTY NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO W KROTOSZYNIE
Szanowni Państwo!
Kolejny, czwarty już raz Urząd Skarbowy w Krotoszynie otrzymał zaszczytny tytuł Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy w XIV edycji prestiżowego konkursu, organizowanego przez Business Center Club we współpracy z Ministerstwem Finansów.
Wyróżnienie to napawa nas szczególną dumą przede wszystkim dlatego, że laureatów konkursu wyłaniają przedsiębiorcy, podatnicy na co dzień mający do czynienia z zawiłościami prawa podatkowego i niełatwą gospodarczą rzeczywistością. Przyznany tytuł jest wyrazem uznania dla jakości naszej pracy oraz promowanych przez nas wysokich standardów obsługi klienta.
Wskazaliście Państwo na profesjonalne podejście do załatwianych spraw, rzetelność i osobiste zaangażowanie pracowników Urzędu Skarbowego w Krotoszynie, nagrodziliście umiejętności i kompetencje obsługujących Was urzędników.
Zależało nam i nadal zależy na budowaniu przyjaznej atmosfery pomiędzy naszą jednostką i światem biznesu, a troska o budżet, rozwój i wzrost gospodarczy naszego kraju oraz przestrzeganie wzajemnych praw i obowiązków stanowi nasz priorytet.
Drodzy Państwo! To Wasze głosy i życzliwe nastawienie przyczyniły się do naszego sukcesu, którego wyrazem stał się certyfikat z dnia 29 czerwca 2016 r., sygnowany przez Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Finansów, pana Mariana Banasia oraz Prezesa Business Center Club, pana Marka Goliszewskiego. Otrzymany tytuł Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy stanowi dla nas potwierdzenie słusznie obranego kierunku podejmowanych działań.
Serdecznie dziękujemy za zaufanie i docenienie naszej pracy oraz czas, który poświęciliście Państwo na wypełnienie i złożenie ankiety.
Otrzymane wyróżnienie zobowiązuje nas do dołożenia wszelkich starań, by jak najlepiej wykorzystać zdobyte doświadczenie i pogłębiać dbałość o jakość świadczonych usług i wzajemnych relacji.
Z wyrazami szacunku
Krzysztof Dyba
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Krotoszynie