Centrum Krotoszyńskich Inicjatyw i Mikrobiznes na maksa zapraszają na bezpłatne szkolenie „Budowanie wizerunku efektywnego przedsiębiorcy i skuteczne pozyskiwanie klientów”. Jest ono skierowane do przedsiębiorców z terenu miasta i gminy Krotoszyn.
Szkolenie odbędzie się w dniach 9-10 listopada (poniżej szczegółowy program), w godzinach 8.30-15.30, w sali CKI przy ul Zdunowskiej 12. Zapisy przyjmowane będą do 4 listopada pod numerem telefonu 62 725 06 23.
Program szkolenia powstał w oparciu o multidyscyplinarną wiedzę i wieloletnie doświadczenie trenerów oraz opinie i sugestie klientów. W czasie realizowanych projektów szkoleniowych trenerzy opierają się przede wszystkim na metodach aktywizujących uczestników, dając im możliwość praktycznego zastosowania wiedzy, eksperymentowania z różnorodnymi rozwiązaniami, wymiany doświadczeń oraz konsultacji z ekspertami.
Otwarcie firmy i przedsiębiorcy na komunikację buduje wśród potencjalnych klientów świadomość istnienia marki lub rozszerza wiedzę dotyczącą oferty. Ciągłość i jasność przekazywanych przez firmę i przedsiębiorcę informacji korzystanie wpływa na poziom zaufania – wiary w czystość intencji i etyczność działania. Dzięki temu tworzy się pozytywne nastawienie otoczenia, firma oraz jej produkty czy usługi są dobrze oceniane, co prowadzi w konsekwencji do ponownego wyboru oferty i budowania przywiązania do marki. W efekcie podejmowane przez przedsiębiorcę działania komunikacyjne i wizerunkowe mogą prowadzić do łatwiejszego nawiązywania kontaktów biznesowych, pozyskiwania partnerów, kształtowania wizerunku „pracodawcy z wyboru”.
Pozyskiwanie klientów i budowanie długotrwałych relacji z nimi jest równie istotne na każdym etapie funkcjonowania firmy. Stanowi podstawę pozycjonowania firmy i jej marek w świadomości otoczenia, fundament efektywnej sprzedaży towarów i usług, wsparcie w sytuacjach zmian i trudności. Umiejętności z tego zakresu istotne są dla kadry zarządzającej i właścicieli, jako osób odpowiedzialnych za strategiczne planowanie rozwoju firmy, ale również dla pracowników, którzy każdego dnia spotykają się z klientami biznesowymi i indywidualnymi.
OPRAC. (ANKA)
PROGRAM SZKOLENIA
9 listopada
1.Analiza potencjału własnego.
2.Tworzenie spójnego wizerunku osobistego i zawodowego.
3.Wykorzystywanie wizerunku w nawiązywaniu i budowaniu długotrwałych relacji biznesowych.
10 listopada
1.Tworzenie standardów pracy z klientami – zasady współpracy biznesowej.
2.Pozyskiwanie klientów wg sprawdzonych metod.
3.Wypracowanie nawyku stałego pozyskiwania klientów.
4.Stosowanie efektywnego networkingu.