Krotoszyńska firma (Open Global sp. z o.o.) Halo Opiekun GSM, jako jedyna w Polsce, oferuje małym i średnim firmom rzetelną analizę rachunków telefonicznych i profesjonalne doradztwo w zakresie telefonii komórkowej. Usługi takie są absolutną nowością na Polskim rynku.
Jak stwierdza Damian Jochaniak, prezes firmy, skoro bez problemów możemy porównać oferty banków czy ubezpieczycieli, dlaczego nie mielibyśmy tego zrobić w zakresie telefonii komórkowej? Tak zrodził się pomysł utworzenia marki Halo Opiekun GSM. Firma jest wprawdzie młoda, lecz jej właściciele mogą się pochwalić ponad 10-letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej.
- Nasza oferta jest bardzo bogata. Wiemy, co najbardziej utrudnia naszym klientom życie. Jest to sprawdzanie faktur, czyli porównanie tego, co mają i za co płacą, z tym, co faktycznie powinni mieć – wyjaśnia Damian Jochaniak, zwracając jednocześnie uwagę na to, że równie powszechnym problemem jest obsługa na infoliniach. Konsultanci bowiem nader często przedstawiają nam ofertę niepełną i nie mówią wszystkiego, co powinniśmy wiedzieć.
Założenie firmy było efektem długotrwałego procesu obserwacji rynku. Należało dokładnie zbadać, czego klienci potrzebują, a co faktycznie oferują im poszczególni operatorzy. - Chodzi o to, czy klient coś źle zrozumiał, czy handlowiec coś ukrył. Jest to typowa gra słów – zaznacza prezes firmy.
Halo Opiekun GSM, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców, oferuje wiedzę na temat tego, jak weryfikować faktury i zasadność wyszczególnionych tam kwot. W większości firm to sami szefowie zajmują się kontrolą tych płatności. Dzięki usługom świadczonym przez Halo Opiekun GSM oszczędzają oni swój cenny czas oraz – co ważne – także pieniądze.
Firma pilnuje, aby wszelkie kwestie związane z telefonią komórkową nie musiały klienta absorbować. - Każdy ma u nas swojego konkretnego opiekuna, który rzetelnie dba o jego interesy – precyzuje Damian Joachaniak. Tym samym firma staje się bardzo dużym wsparciem dla przedsiębiorcy. Dba nie tylko o to, aby kwoty faktur zgadzały się z podpisaną umową, ale także o to, aby te koszty obniżyć, jeśli tylko jest to możliwe.
Zdarzają się sytuacje, kiedy to właściciel firmy dysponującej np. kilkunastoma numerami komórkowymi dokupuje kolejne – dla nowych pracowników – nie zdając sobie sprawy, że dwa lub trzy numery nie są wcale używane. - Wtedy my mówimy: „szanowny Kliencie, masz numer, który jest wolny!”. Jeśli nie ma karty, wymienimy ją i Klient zapłaci mniej niż przy podpisaniu kolejnej umowy na 24 miesiące – objaśnia współwłaścicielka Halo Opiekun GSM.
Kolejny kłopot, z którym borykają się przedsiębiorcy, to zbyt duża liczba dodatkowych usług, które tak naprawdę nie są im do niczego potrzebne. Podobnie sytuacja wygląda z pakietami danych. Część z nich płaci za bardzo duże pakiety, a wykorzystuje co najwyżej niewielką ich część. U innych natomiast sytuacja jest zupełnie odwrotna – mają niewielki pakiet danych, a dodatkowo płacą kilka razy więcej za połączenia z Internetem.
Często zdarza się, że konsultanci oferują firmom ciekawe usługi, pozwalające obniżyć koszty, jednak przedsiębiorcy, zrażeni wcześniejszymi próbami „naciągania na niepotrzebne usługi”, nie korzystają z takiej okazji. - Najważniejsze jest jednak to, że często uruchamiają się jakieś dodatkowo płatne usługi. Klienci nie zwracają na to uwagi, a my wtedy piszemy za nich reklamacje czy sprawdzamy saldo konta. Kiedy kończą się umowy, zbieramy oferty ze wszystkich sieci i pomagamy wybrać tę, która jest najbardziej korzystna dla naszego Klienta. Ideą naszej działalności jest rzetelna współpraca. Chodzi bowiem o to, by obniżyć rachunki i zapewnić Klientowi wszystko to, czego potrzebuje, a nie to, co – według konsultanta – „powinien” mieć – tłumaczy Damian Jochaniak.
Każdy, kto decyduje się na współpracę z Halo Opiekun GSM, może zrezygnować z jej usług. Ale kto nie chce zaoszczędzić pieniędzy i czasu? Dzięki współpracy z tą firmą uniknie się stania w kolejce w salonie, w którym i tak niewiele się załatwi, bo trzeba będzie skontaktować się z infolinią czy napisać reklamację. A tymi sprawami zajmie się już indywidualny opiekun Halo. Ta nowoczesna firma dysponuje nie tylko ogromnym doświadczeniem w handlu i sprzedaży usług telekomunikacyjnych, ale też doskonale orientuje się w schematach działania operatorów komórkowych.
- Z racji tego, że jesteśmy pierwszą taką firmą w Polsce, niektórym ciężko jest zrozumieć, że nie jesteśmy związani z żadną siecią komórkową. Oczywiście, Klient płaci miesięczny abonament, jednak w zamian za to otrzymuje kompleksową obsługę. Zależy nam na tym, żeby jak najlepiej dopasować się do potrzeb każdego Klienta – oznajmia Damian Jochaniak.
W chwili obecnej Halo Opiekun GSM obsługuje kilkadziesiąt firm z całej Polski. Do końca roku spółka planuje otworzyć 10 punktów w różnych miastach. Już za chwilę swoją działalność zainauguruje placówka we Wrocławiu. Póki co w firmie pracuje 10 osób, które cały swój czas i doświadczenie poświęcają temu, aby każdy z Klientów był zadowolony z jakości jej obsługi.
Jak mówi jeden ze współzałożycieli, każdy z pracowników zajmuje się ściśle określoną częścią zadań. - Nie może być tak, że ktoś zajmuje się wszystkim – podkreśla. Każdy z klientów co miesiąc otrzymuje analizę swojej faktury za telefon. Dostaje wiadomość, że np. włączyła się jakaś dodatkowa usługa, która wcale nie jest mu potrzebna. Indywidualny opiekun HALO informuje wtedy, że takie rzeczy można wyłączyć. Ale żeby to zrobić, trzeba co miesiąc analizować fakturę. – My się tym wszystkim zajmujemy, a Klient oszczędza dzięki temu czas i pieniądze – kończy Damian Jochaniak.
ALEKSANDRA FIGLAK
DOSTĘPNE PAKIETY USŁUG
Pakiet podstawowy:
- analiza faktur + reklamacje
- serwis
Pakiet Prestiż:
- analiza faktur + reklamacje
- serwis
- doradztwo wyboru oferty GSM
- indywidualny opiekun firmy
Pakiet VIP:
- analiza faktur + reklamacje
- serwis + sprzęt zastępczy
- doradztwo wyboru ofert GSM oraz usług dodatkowych
- negocjacje ofertowe z sieciami
- indywidualny opiekun firmy
- możliwość testowania sprzętu – 3 szt.
- personalizacja telefonu – maksymalnie 4 szt.